Gelrepas

De zomervakantie is in volle gang. Tijd voor de relax mode.

Maar hoe fijn is het dat je weet dat eind augustus weer lekker kunt gaan sporten, in een team, bij een club.

Daarom aandacht voor het volgende:

"alle kinderen in Gelderland moeten kunnen meedoen aan sport of cultuur, niemand buitenspel!"

Vaak betalen ouders deze activiteiten van hun kind, maar als dat financieel niet mogelijk is, probeert het Jeugdfonds Sport & Cultuur (hierna: JFSC) Gelderland bij te springen.
De gemeente én de provincie zorgen ervoor dat kinderen die graag willen sporten of aan culturele activiteiten mee willen doen, lid kunnen worden van een sportvereniging zoals bijvoorbeeld VV Pinkenberg.

JFSC betaalt de contributie en eventuele sportkleding met als richtlijn onderstaande bedrag:  ➢ Sport € 225,-.

Wanneer ouders de contributie en sportkleding niet kunnen betalen, dan komt een kind in aanmerking voor een Gelrepas.
Dankzij die Gelrepas, kan elk kind, ook bij VV Pinkenberg, lekker meedoen.

Het Jeugdfonds Sport en Cultuur gemeente Rheden maakt dit mogelijk.
Dat is best wel ingewikkeld.

Je kunt dat hier lezen (klikken), maar veel makkelijker is een e-mail sturen naar
Willemien Kragt (
[email protected]).

Er wordt een onafhankelijke persoon ingeschakeld om te beoordelen of je in aanmerking komt voor de vergoedingen!

Gewoon doen. VV Pinkenberg vindt dat iedereen gelijke kansen moet hebben, ook om (top)voetbalster te worden!

Tot gauw bij de dames op de Pink!

Voor wie? | Jeugdfonds Sport & Cultuur

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!